stolenmoments

Börja dagen med tvätt.

2011-04-12 @ 09:06:44

Juste... fick ett ryck när jag vaknade...

Och sprang ner till tvättstugan för att hoppas att det va ledigt. JAAAPPP.
Gutt är det. Mina trosor och strumpor börjar ta slut och mina älsklingströjor låg i tvättkorgen.
Så det passade perfekt och oplaneart va de.
Känns skönt!

Men sjukskrivningen går mindra bra. Inte kom jag ihåg att M min läkare skulle ha semester. Hon kommer i och för sig tillbaka på onsdag men ändå. JOBBIGT. Och jag vet att min slutenläkare skulle skriva ett också eftersom det är han som vill att jag inte ska plugga alls. Men det känns bättre att M skulle skriva den. Hmm...
Eller bara är jag en riktig fjant där ;)


Nu ska jag skriva klart ett arbete (ett mini på max 1A4) men jag har inte börjat och det svåraste är alltid att börja.
Det jobbiga är att de ska va klart till 10. WHHAAAAAT skynda skynda :) stress, stress stress...

Hörs sen

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Maria

Lycka till med arbetet :)

2011-04-12 @ 10:29:40
URL: http://virripannan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback