stolenmoments

Anything I'm not

2011-04-16 @ 17:51:30

Kämpigt.

Det va ganska jobbigt på jobbet idag (jag jobbar bara några timmar).
Men egentligen kändes det jobbigt att bara resa sig ur sängen.
Idag är en sådan dag som är till följd av en hämsk dag, så jag känner mig bakis på känslor och allt som hör där till.
För igår va det riktigt tungt!

I will never be
I will never be tall, No
And I will never be
Never ever
Be sure of it all
Oh, why is the world
So cruel to me
When all
All I ever want to be
Is anything I'm not

Gimme a break
A little escape
I am so tired
Of being me
I wanna be free
I wanna be new
And different
Anything I'm not
I'm not

/Lenka
Trotts att jag är dö trött nu ska jag snart till en kompis för att mysa och se på film.
Ja, det är mina bästisar som ska dit så dom kan mig ganska bra ;)
Så dom vet redan nu att antingen kommer jag somna i soffan eller vara som ett darrande asplöv.
Men det som är bra med dom är att om jag känner för att gå, så går jag.
Men med dom är jag trygg och relativt lugn och det är faktiskt med dom jag sover som bäst, i någon av deras soffor :O haha. Vilken kompis jag är ;)
Men innan ska jag bädda ner mig i en filt för jag FRYSER SÅ FÖRJODA ;)

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback