stolenmoments

How deep is the ocean.

2010-09-27 @ 11:11:33

Mår riktigt illa.

Jag planerade min dag i natt. Det gör jag nästan varje natt. Jag skriver och skriver och läser. Jag hänger tvätt, jag tränar, jag gör mina kvällsrutiner. ALLT för att få sova. Vaknade vid 06.00 av att mamma fönade håret. Har så svårt att somna om. Gick upp och åt gröt och en macka till frukost när mamma gått till jobbet. MEN nu kommer det stora problemet jag har. MAT. Mat, Mat,Mat.... Jag hatar mat medans jag inte kan sluta äta. Så nästan direkt efter jag ätit frukost tog jag en jättebit med äppelkaka och glass som fanns från gårdagen. EFTER FRUKOSTEN. Jag tyckte inte äns at de va gott utan åt bara för att jag inte kan sluta äta.

Jag har sån grym ångest just nu. Min kurator har försökt att få mig att gå till ett ABC (anorexi,bullemi center) eftersom jag spyr ganska ofta (när jag hetsat typ). Jag känner mig för gammal för att hålla på med sånt här. Men jag känner mig bara så grymt fet, äcklig, överviktig, tjock. Då tar mina demoner bara över.

Jag faller bara längre och längre ner.
How deep is the ocean?







/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback