stolenmoments

You hit the ground

2010-09-28 @ 14:59:18

Jag är en drömmare...

Idag har jag varit på Psyk. De va mer än en månad sen sist. Jag tycker inte om det alls. Jag HATAR de. Men jag känner att jag måste. Om jag vill bli bättre måste jag verkligen göra detta. Jag vill inte leva med ångest, depression, självmordstankar, tvångstankar, bulimi och självdestruktivt beteende. Jag vill inte de, det är inget liv.

Jag satt och pratade med min läkare i ca: 1timme. Jobbigt, jobbigt, jobbigt. Åååå jag tyckte till och med att hon va lite jobbig idag. Har bara varit på samtal med henne en gång tidigare (bara varit på psyk 2gånger innan dess i mitt liv) och hon ville att jag skulle prata om allt. Jag menar, jag har aldrig berättat för någon och så ska man helt plötsligt dra upp allt bara så. Nää så enkelt är det inte för mig. Det kommer ta tid. Tillslut tror jag hon fattade att jag faktist inte vill gå in för djupt än.

Hon frågade om jag ville ha medicin men eftersom jag fick sånna grymma bi-värkningar förra gången tackade jag nej. Har mina Atarax och dom får räcka för stunden i alla fall (har lite andra tabletter också om livet skulle bli allt för odrägligt). Om dom nu hjälper?

I morgon ska jag till vårdcentralen för att ta prover igen. Jag pallar snart inte med detta längre. Prover hit och dit och dom är bara så dåliga. Jag tror jag vet varför men skulle aldrig berätta.

FAN

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback