stolenmoments

Use Somebody

2010-10-30 @ 15:11:53

Kollade på Idol för första gången denna sesongen igår. BRA DÄR.

Jag är verkligen inte bra på att se på TV. Hade svårt att se hela Idol. Satt och hoppade med benen i soffan så mitt sällskap va inte så happy. Men kollade lite ialla fall. Hittade ett bra klipp på denna snubben Olle som många verkar gilla. Älskar denna låten, har sett den live med Kings of Leon. DET VA STÖRT BRA :D Men denna Covern är riktigt bra den med. Hans röst passar utmärkt.

Lyssna och njut mina vänner. ;)

 

Nu ska jag vidare till en mycket god vän som är hemma på besök i helgen. Wii <3

/Minna

Permalink Min musik Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback