stolenmoments

Ta tag i mig själv.

2010-10-06 @ 11:08:32

Måste palla mig ut en runda.

Känner mig seg efter gårdagen. Jag har inte varit utanför dörren än. Känner mig tjock efter hets redan. Gör de när jag är ensam, arg och ledsen när ångesten blir för stor. Tyvärr kommer den tillbaka efter också. Men nu ska jag ta tag i mig själv och gå en underbar runda med hunden, rensa luftrören, frigöra kroppen och förbränna några få kalorier.

Nähe, måste städa lite innan mammsen kommer hem från jobbet också. Annars bryter helvetet löst ;)

Ska göra några ärenden i stan sen och efter de blir det att träffa en vän och kanske åka till IKEA. Vi får se vad som händer. Kanske sover över hos henne också. Då får jag några timmars sömn i alla fall. I morgon ska jag hjälpa min lilla söta farmor. Jaja, då går dagen där i alla fall.

hemma

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mezza

hej

kul att du gillade svaret på frågorna :)



Har nu läst igenom hela din blogg. Även addat den till mina favoriter på datorn, och det enda som e kvar nu... är att lägga till dig på min bloglovin-lista!

Så det ska jag göra nu!



Kram!

2010-10-06 @ 14:52:01
URL: http://mezzasblogg.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback