stolenmoments

Söndags Ångest

2010-10-17 @ 11:10:42

Något som är bekant?

Usch... Jag hatar Söndagar.
1. Man vet att den nya veckan börjar
2. det är många dagar kvar till helg
3. Ofta orkar man inte så mycket
4. Det känns som man bara går och väntar på något
5. ofta har vi olika kalas just på Söndagar

Självklart finns det en del bra saker med just denna dagen också. Det känns lixom tillåtet på något sett att va trött, seg och oangagerad. Bara få vara.

Detta chockade mig en aning:
http://www.metro.se/2010/06/04/38570/sondagar-ar-stora-porrsurfardagen/index.xml

Nu har jag i alla fall varit ute och promenerat. Skippade träningen idag, kändes som om det skulle bli lite stressigt. Så nu ska jag plocka fram lite kläder, ducha och fixa till mig innan jag drar hemmifrån för dagen!


Ha en bra Söndag nu /Minna

Permalink Dagens Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ache

SV: jag hatar också söndagar..



du är medveten om att ifall du tar eff så blir det lite mer samma effekt som ifall du fastar under en period?



jag hetsar rätt mycket jag med, tror nog du ska satsa på att lära dig förebygga hets istället för att börja ta tabletter. Eff är inte bra för hjärtat.



jag känner inte ens bakiskänslan, det är som sockerpiller för mig.. tråkigt.



har du inte sagt detta till din läkare? vad tar du menar (om du tar mer)?

2010-10-17 @ 11:38:30
URL: http://aches.blogg.se/

Postat av: ache

SV:

fundera på saken och återkom till mig senare, läs på om eff innan, dosering och liknande.



får jag fråga varför du får dessa mediciner?

och använder du både sertralin och cipralex samtidigt?

2010-10-17 @ 12:40:28
URL: http://aches.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback