stolenmoments

Sömnproblem?

2010-10-16 @ 01:33:02

Att bara få sova normalt vore inte fel!

Inte nog med att det är fredagkväll och att Bad Boys slutade kl:01.00 så vill inte min kropp somna. Eller okej, för mig är det nog hjärnan som inte vill stänga ner helt och hållet.
Om jag såg ett stjärnfall nu skulle jag önska mig en på/av knapp när det gäller sömnen.
Somna kl:23 och vakna kl:07 hade inte suttit fel någonstans. Men nu får jag drass med sena nätter, svettiga drömmar och tidiga mornar.

När hjärnan blir trött och går på högvarv kommer ångesten. Jag får panik och nu blir det en iskall dusch för att kyla ner systemet sedan värma sig under duntäcket med mina underbara polkagrisrandiga sovstrumpor.

God Natt /Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback