stolenmoments

Photos

2010-10-11 @ 21:10:15

Min lilla hobby :)

Jag älskar att vara ute i naturen och bara fota lite. Det är avkopplande och tankarna riktas åt något fint.
Lite smakprov:








Som sakt ett litet smakprov från dagens underbara höstväder.
Att fota gör mig glad och har faktist fått plåta lite åt några företag (dock gratis) men kul att dom ville ha mina bilder! Hihi

Vad har ni gjort i det underbara vädret? Promenerat, tränat, fikat, stan?
Hoppas ni har mått bra i alla fall.
Som jag skrev innan börjar jag bli lite nervös inför mötet på psyk i morgon. Varför blir jag de? Tycker det är så obehagligt och läskigt. Kanske för att jag vet att hon kan få mig att berätta saker jag inte kan säga egentligen... Hmmm..

Nu ska jag läsa, skriva m.m, innan läggdags!
Natti/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: latzia

sv: Eller hur. ÄLSKAR ATT TRÄNA!! :D :D

2010-10-11 @ 21:44:22
URL: http://latzia.blogg.se/

Postat av: jessica

Tack för din kommentar! :) Hejar på oss båda att få upp hb-värdet inom snar framtid, inte minst för att må bättre i kroppen. Sköterskan som tog hand om mig nu senast hade jobbat på vårdcentral och gav mig ett bra tips hon lärt sig att funkade för gravida: att ta kreuter blutsaft TILLSAMMANS med en obsidankapsel eller motsvarande järntablett, eftersom blutsaften innehåller örter som hjälper att ta upp järnet. Detta på fastande mage, då.

Lycka till imorn, och tänk på att de där sakerna du kanske inte vill säga är saker som egentligen BEHÖVER bli sagt. kram!

2010-10-11 @ 22:45:29
URL: http://kessen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback