stolenmoments

Latmask nr:1

2010-10-14 @ 10:50:14

Har inte rört mig ur fläcken.

Vaknade vid 06.20 men lyckades typ småsova till 07.30 skönt faktist. Därefter blev det lite frukost och väntan på ett samtal. Kollade lite på Vakna med the voice och åt gröt och kaffe. Kl: 09.10 ringde de och samtalet gick OK lite jobbigt men ändå OK.

Efter detta har jag verkligen gjort NADA. Typ inte orkat lyfta ett finger. Men nu MÅSTE jag ut för jag tycker så synd om min stackars vovve som bara ligger och väntar på att få gå sin långa morgonrunda (som nu blivit förmiddagsrunda) ILLA.

Men såhär ser dagens planer ut nu i alla fall:
-Gå ut med vovven
-Klippa gräset
-Ducha
-Åka och fixa med lite papper
-Till stan för att fixa med en grej till datorn
-Typ laga mat om jag orkar...
-Kanske gå en PW med vovve & mamma
-Lata mig igen (GRRR)

Nu har jag i alla fall hunnit med att spendera lite kvalitetstid med min underbara kisse. MYYYS!


/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ellie

Låter som en mysig och fin dag! =). Katter är så underbara, skulle inte kunna leva utan dem <3

Kika gärna in min privata blogg =) www.elliebergvall.blogg.se



Kram och kämpa på nu!

2010-10-14 @ 20:22:54
URL: http://theblogmadeforyou.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback