stolenmoments

I hear the wind in my ear

2010-10-17 @ 03:35:27

Har jag sakt att det är vinter ute?

ÅÅÅ shit, SVINKALLT. Trotts alkohol i kroppen höll mina ben på att frysa till is och inte nog med de, FÖTTERNA... haha, dom trodde jag skulle bli blå och falla av ;)

Ska snart upp igen känns det som. Är inte trött. Hmm... mycket står på schemat i morgon så hoppas jag pallar allt. Vi ska typ fotograferas för något event eller nått och just nu kommer ångesten krypande när det gäller de. Jag hatar att va med på kort, det är det VÄRSTA jag vet. Tror det är därför jag fotar så mycket själv. För bakom kameran känner jag mig trygg.

Usch, det är detta som är jobbigt när man varit ute, när man kommer hem. Jag hatar att komma hem och ska lägga sig och sova. TANKARNA tar över min hjärna.



Kommer nog inte bli bakis i mon i alla fall, kanske bara lite seg. Men, men!
Sweet Dreams
/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback