stolenmoments

Hjälp, vem är jag?

2010-10-07 @ 22:10:55

-anteckningar från en terapi.

Jag är inget fan av att läsa. Läser sakta och har ibland mycket svårt att koncentrera mig och ligga still. Blir då att jag får läsa om sida efter sida för att jag inte varit koncentrerad på vad jag läst. HEHE!

Men nu ska jag börja läsa Caroline of Ugglas bok Hjälp, vem är jag? Ska bli riktigt intressant, så det ser jag faktist fram emot. Hoppas jag kan ligga still en stund och att jag fastnar för boken :) Lite recensioner kanske kommer sen ;)

Annars har dagen varit relativt lugn. Målat mina naglar i en mörkröd ton som passar nu till höst. ÅÅÅ jag älskar nagellack. Synd bara att jag biter på naglarna och mina nagelband. Varit ute och åkt en sväng med mamma och några vänninor. Mysigt i höstvädret. Dock frös jag sjukt mycket och hade lite ont i magen.

Ängel

God kväll på er /Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback