stolenmoments

Hemma/Inte hemma

2010-10-25 @ 18:42:42

Okej, INTE OKEJ!

Nää... Jag har städat, plockat ur disken, varit ute med hunden och tvättat. Men vad får man för de, SKIT. Mamma tyckte minsan att jag skulle gått ut med vovven en runda till. Men hon fattar inte att jag har andra saker för mig också OCH att jag varit på Friskis och tränat.

Såå nu drar jag till en kompis, sover där i natt. I morgon bitti blir det ytterligare att besök hos Psyk. BUHU...
Vill inte, samtidigt som något inom mig säger att jag måste innan jag blir galen. Lite galen är jag då redan MEN INTE SÅÅ GALEN ;) hehe...

Annars har dagen INTE varit okej. Hetsat allt för många gånger som ressultrat i aldeles för många besök på toa. NEEJ INTE OKEJ!

Hoppas er vecka börjat bättre än min!
/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback