stolenmoments

Grön, blå, gul, lila

2010-10-28 @ 11:18:25

Älskar att skriva med olika färger.

Jag har bildminne. Därför har det blivit att jag älskar att skriva med olika färger. Det blir mer struktureret och jag minns saker och ting. Som i skolan. Jag kunde komma ihåg vissa saker som läraren skrivit på tavlan bara för hon använt en viss färg. WIRD. Därför använder jag mig av olika färgpennor. Blir ganska glad av färger. Dock är jag en svart människa när det kommer till klädsel. Eller inte alltid helsvart men jag passar inte i så mycket i färg pga min lätt rödaktiga hudton och hår.



Jag vet inte riktigt vad folk tycker om min blogg? Men jag skriver för att jag gillar att skriva och tycker det är skönt att kunna få ut lite tankar ur omloppet. Men det finns mycket jag inte skriver heller. Tex om mina matproblem. Jag kämpar dagligen mot maten, hetsen, spy, överätandet m.m och har gjort i många år. Detta är något jag skämms över sjukt mycket och jag vet att det inte är friskt och roligt att läsa om. Jag vill inte ha en ÄS blogg. Nej, det är inte mitt mål. Men som en dag som denna då jag känner mig så extremt tjock, ful, fet, äcklig och fettet bara hänger på mig. Då vill jag bara kunna skriva de för det är faktist exakt så jag känner. Men jag vill absolut inte va triggande på något sätt.


Jag har så sjukt svårt att stå emot. Jag klarar det inte. Jag måste få tillbaka kontrollen spm jag hade i våras. FIGHT.

Nu ska jag ut och ta en långpromenad med vovven min. LOVE.

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback