stolenmoments

Försöker att ladda...

2010-10-09 @ 19:42:05

Pepp/Opepp/Pepp/Opepp

Usch, jag är så kluven. Vissa stunder är jag jättesugen på att komma ut och träffa lite glatt folk medans jag vissa stunder inte alls är sugen och vill helst bara åka hem till en vän eller stanna kvar hemma. Vilket problem lixom. Jag känner mig inte bekväm i de kläder jag har på mig och jag har ingen aning om vilka skor jag ska ha till. Hatar att gå i klackar för jag ser ut som bambi på hal is.

Men jag vet att jag behöver komma ut, men hur kul är det när man inte är sugen. Jag får sådan sjuk ångest av alkohol också. Efter allt de jag har varit med om blir det lätt att jag antingen dricker för mycket eller inget alls. Eller okej, så illa är det inte men när jag bara dricker mig lite salongsberusad ligger jag oftast i min säng senare med panikångest. Nä, det är inte lätt när det är svårt... haha

Aja, nog med de. Nu åker jag i alla fall sen får vi se om det blir utgång eller ej!

Kram på er/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback