stolenmoments

En Nattsagas Vals

2010-10-13 @ 00:24:10

Väntar på John Blund.

Vågar du dyka på de farliga djupen där ingen vet vad som döljes därhän?

Vågar du simma över okända vatten där ingen har varit nej ingen min vän?

Vågar du låta dig föras till botten till botten av djupen som ingen har sett?

Låta dig sugas nedåt i blindo dit okända krafter

sitt famntag berett? Ser du djupen? Vågar du språnget?

Vågar du möta din undergång? Eller en visshet

att de farliga djupen skimrar som snäckskal bland stål och betong?



Jag MÅSTE verkligen klara detta. Kämpa mig igenom allt hämskt. Min psykiatriker skulle ringa på Torsdag och prata lite, det känns skönt. I mon ska jag träna och ha kul. JAG SKA HA KUUL :D

Är det inte de man ska ha i livet? Jag har bara inte lärt mig de än ;)



God natt /Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback