stolenmoments

Då gör vi stan ikväll

2010-10-16 @ 18:18:18

Blir spontan utgång.

Det jag hatar mest med att gå ut på stan/pubben/nattklunnen är att jag vet att folk ser mig, dom tittar på mig uppifrån och ner, granskar varje centimeter. Detta är inte bara inbildning utan så har jag haft det "hela"mitt liv. Att ha en pappa som är känd är inte alla gånger lätt. Jag kan kanske inte kalla mig kändisbarn heller för alla vet inte vem jag och min pappa är men MÅNGA, många vet.

Jag vet att folk tänker -hur kan hon va så fet när hennes pappa är så liten och musulös, eller hur kan hon va så ful när hennes pappa är så snygg. Hur kan hon ha på sig de där fula trasorna?
Jag är inget modefreak, jag gillar att ha sköna kläder och går gärna på H&M. Jag är inte bortskämd med pengar trotts att pappa har miljoner. HAN ÄR EN EGOISTISK JÄVEL som inte ens kan ge mig pengar i födelsedagspresent, nää för de har han glömt.

Aja, hoppas på en bra kväll och att jag inte ser allt för tjock ut och att inte allt för många kollar eller kommer fram till mig. Snälla.

Jaha, då öppnar vi en vinare till och hoppas på att glömma alla kcal som finns i allt vin.


/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback