stolenmoments

Bloglovin

2010-10-29 @ 10:54:24

Bloglovin.

Tänkte bara säga att det går att följa min blogg på bloglovin. Jag följer själv bloggar därigenom och det är verkligen smidigt. Så om ni vill och har lust är det bara att lägga till mig där. =)

Följ min blogg med bloglovin

Idag har jag gått en lång runda med hunden. Lekt snickare då jag har satt ihop två lådor från IKEA. Ojojoj... blev lite impad av mig själv när till och med jag läste instruktionerna. Annars går jag vanligtvis alltid på chans, hehe... Kan sluta ganska illa ibland ;)

Så nu ska det fyllas med bra grejor. En låda ska bli för flyttahemifrån grejer och den andra med lite annat smått och gott!



Blir nog med lite böcker och viktiga papper skulle jag tro, men vi får la se!

Kram/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ache

har följt dig ett tag via det (:

2010-10-30 @ 23:06:59
URL: http://aches.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback