stolenmoments

Angry soal

2010-10-30 @ 01:17:00

Arg, arg, arg.

Tog en Zolpidem för ca: 10min sedan. Känner att den börjat verka då jag inte riktigt hittar tangenterna som vanligt. Kollade lite på bilder och dom på kortet levde. Som i Harry Potter där tavlerna rör på sig. Funderar på att ta en till nu direkt.
Har sån sjukt ångets. Jag måste lungna ner mig, med något. Jobba i morgon.
Min läkare sa till mig att om jag skulle få lustiga tankar skulle jag ringa psyk direkt så jag inte ska göra något dumt. OOPSI, lite sent kanske. Brände hela underarmen på plattan igår när jag fick panik. NOT GOD. Men blåsorna verkar lägga sg rätt fint. Fick bara sån extrem panik. Vad gör man då? Har haft sjuk ångets hela kvällen nu också. Jag kan verkligen inte sova och sen veta att man ska upp vid 7... bläää

Nej, det gör ont i hela mig. Det är som om någon stog med en slö kniv och rispade i hela mig. Bara för att plåga. Men jag gillar smärta, en viss sorts smärta kan jag tycka är underbar. SJUKT. Fan borde kanske åkt in i alla fall. Satt i min bil och planerade saker och ting som man inte ska sitta ensam och plandera. Kan sluta illa då!

FAN.FAN.FAN.FAN.



Nu hoppas jag ni sover eller har en bra röjarkväll. Det ska jag ha nästa vecka!
Nu blir det en Zolpidem till för nu vill jag FAN somna NATTI <3
/Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback