stolenmoments

Tell me I be fine

2010-11-06 @ 10:22:02

Cause every choice is a new mistake

Nu ligger frukosten i magen. Frukosten är faktist ganska okej, inte alls så mycket ångest över den. Har aldrig haft. Eller om det blir för mycket ibland så såklart då blir det jobbigt annars har frukosten alltid varit min favoritmåltid.

Nu ska jag damsuga hela huset och damma i mitt rum. Måste bestämma vad jag ska ha på mig i kväll också. Ska på fest. Jag hatar att bestämma vad jag ska ha på mig. Får alltid PANIK. Tyker jag är så sjukt ful och tjock i allt. Ska till stan vid 11.30 med en vän. Kanske hittar något snyggt där (kan ju alltid drömma). Vi ska äta lunch där och det kommer bli en god sallad. Det jag hatar med att gå på stan en lördag är att det alltid är så sjukt mycket folk och jag VET att folk kollar på mig. Granskar mig. HATAR.

Skulle vilja hinna träna idag också. Hinner inte det nu innan och efter stan kan bli svårt också. Sprang en runda på 25min i går kväll iallafall. Mer träning åt folket. Älskar att träna :)


Favorit just nu :P

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback