stolenmoments

Something I have to do

2010-11-09 @ 19:03:35

VILL HA!

Letar lägenhet. Är 21bast och hemmet är inte längre vad det ska vara. Vi bor inte 2vuxna och ett barn här utan är 3vuxna viljor. INTE OKEJ i det faktum att jag fortfarande behandlas som det lille duktiga söta barnet. Förvisso är det bra för ekonomin då den bara stiger men är det värt de? NEJ!

Kollar på 1:or och 2:or centralt. Funderar på att köpa en. Kollat lite idag och hittat en skitfin 1½ perfect för mig. Kostade ca:650 000 och hade ganska hög hyra efter de så det va där det neggativa låg. Vill ju ha låg hyra när man köper en lägenhet.

Men jag klarar inte av att bo hemma längre. Mamma och jag går i stort sätt oss på nerverna hela tiden och ingen av oss klarar det psykiskt länge till. Det är vi båda medvetna om.

Men vi får se hur det blir! :)

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback