stolenmoments

Read My Mind

2010-11-04 @ 22:56:28

Jag vill att allt ska försvinna.

Ibland gör allt för ont. Livet utspelar sig som i en mardröm. Jag vill att en prins på en vit häst ska komma och rädda mig. Ta mig här ifrån till en vacker plats där det finns lycka.

Jag sprang i 26min innan, kändes som 45 men va skönt att rensa tankarna. Få bort lite av allt som ligger och gnager. Alla sjuka tankar som snurrar som ett ekorrehjul.  Just nu är det svårt. Svårt att ta tag i livet. Dagen är snart gången och i morgon väntar en ny dag, förhoppningsvis en bättre sådan.

 

 

Två av mina favoriter i en och samma video

 

God natt på er/Minna

Permalink Min musik Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback