stolenmoments

Never Dream Alone

2010-11-03 @ 11:18:29

När allt urartar.

Första natten med Propavan är avklarad. Och NEJ, det kändes inte alls bra.
Jag tog en tablett kl: 23.40 för att jag kanske skulle somna vid ca: 00-00.30 men icke. Kollade på klockan sista gången kl:02 sjukt jobbigt när takarna bara snurrar fast att jag hade ställt in mig på att sova. Plus att jag fick dom för att få en jämn sömn hela natten och det kan man ju säga att jag INTE fick. Vaknade minst ett par gånger för mina drömmar. Kommer dock bara ihåg lite av en. Vaknade relativt tidigt ca:7 och låg vaken till och från till 9.
Nu känner jag mig bara seg, typ trött lite hela tiden. JOBBIGT.

Varför inte en normal sömn?
Dom andra tabletterna va bättre, känns det som just nu i alla fall!



Nu ska jag ut i naturen med vovven sen kanske springa en runda efter de! :)

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback