stolenmoments

När allt blir en spegelbild.

2010-11-05 @ 17:59:04

Hej ångest.

Jag vill inte va hemma men jag orkar inte träffa någon heller. Jag känner panik i hela kroppen för jag vet inte vart jag ska ta vägen.  Jag vill göra dumma saker men överväger om att ta livlinan ringa en vän för 50/50 är inget bra alternativ och fråga publiken kan vi ju bara glömma ;). Jag vill heller inte visa för mina vänner hur pass dåligt jag mår. Jag vill inte tynga dom och va tråkigt sällskap en fredagkväll.

 

Min Psykiatriker skulle ringt igår. Det gjorde hon aldrig. Tänkte att jag kanske tog fel på dag att det va idag hon skulle ringa. Men nepp inget samtal idag heller. Jag ringde henne och då hade hon gått på semester. Jag viste att hon skulle de. Hon skulle bara ringa och kolla hur det går med min nya medicin. Det går SKIT. Och det får hon inte veta nu. Ringde då Psykakuten bara för att fråga vad jag skulle göra. Blir att höja dosen men att jag får komma till mottagningen för nya recept då det inte stämmer.

 

Detta har gett mig sjuk ångest idag. Varför va det så svårt att ringa? Hon har gjortd e förut men säkert glömt nu. Ingen big deal egentligen ,men eftersom jag hade ställt mig in på de blev jag bara så besviken. Och nu är det tre veckor tills vi ses nästa gång.

 

Blivit lite trädgårdspyssel dock! <3 Ganska nöjd!


Nu ska jag äta tacos med mamma och hennes sambo. Har faktiskt inte hetsat idag.

Hoppas ni får en rolig fredag :)

 

/Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback