stolenmoments

Pyssel och mys = FREDAG

2010-11-12 @ 15:49:48

Fredag innebär MYYYYS.

Dagen har varit bra än så länge med en lång promenad på en timme. Vaknade med ont i halsen så får skippa gymmet idag och i morgon, för på söndag har jag en träning kag inte vill missa.

Har inte hetsat idag och planerar inte för att göra det heller, det är inget jag direkt planerar i vanliga fall heller utan det bara blir.

Ska bli idolmys ikväll med mina BÄSTA VÄNNER. ÅÅÅ dom är så fina. Skulle gärna visa er dom, för det finns inga vackrare i världen. Vi ska göra tacos. Känns rätt okej ändå! :)

Snart blir det en till långpromenad fast då får vovven följa med som sälskap :D


Min dörrkrans

Här har jag knepat ihop en dörrkrans. Lite julig blev den. Men ganska nöjd ändå :)
Jag gillar att pyssla!

Ha en bra fredagkväll :)
/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback