stolenmoments

Medicin medicin medicin med detsamma

2010-11-23 @ 21:32:23

Tog dom direkt :S

Hade sådan sjuk ångerst. När jag hämtat min medicin tog jag en direkt i bilen+värktabletter+sertralin. Inte så bra kanske. Efter ca 10 min kände jag att tabletten började verka. Va inte hemma utan med några andra. Kände att jag lixom kom in i en dimma. Skönt va det och ångesten försvann.

Om någon timme ska jag ta en till för då ska jag sova på den va det tänkt.
Ååå... jag har så mycket jag skulle behöva göra men jag orkar inte ett piss käns det som!
I morgon blir det till gymmet på morgonen i alla fall. :)

Ha en bra kväll
/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: csw

Hej hej! Googlade lite om all medicin jag tar och då dög din blogg upp. Vet inte riktigt om det hjälper men ville bara säga att du inte är ensam om att må dåligt, sömnlöshet, ångest och sånt där. Har själv haft problem med depression en hel del fram och tillbaka och hatar också att behöva gå till en psykolog och ta atarax och zolpidiem och zoloft. Måste dock säga att jag mår mycket bättre nu än för ett år sedan.. så det blir bättre! =) Ha det bra!

2010-11-24 @ 21:21:28

Postat av: Minna

Naw.. Tack för din fina kommentar. Eftersom du inte länkat till någon blogg svarar jag här och hoppas du ser. Jag hoppas också på bättre tider. Men jag är otålig, ett helt ÅR. Jag vill bara känna mig bra nu. hehe! Men det får väl ta sin tid antar jag! Men underbart att höra att du mår bättre, att man faktiskt kan göra det. Tack fina du :)

2010-11-24 @ 22:42:01
URL: http://stolenmoments.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback