stolenmoments

Levande död

2010-11-03 @ 22:41:34

NU börjar jag bli som vanligt ;)

Kände mig riktigt dåsig ända till kl:14 efter de gick det bättre, då började jag vakna till liv igen. Så nu känner jag mig ganska pigg. Hur ska detta sluta?

Nu sitter jag och smuttar på ett ljuvligt te från lipton  Temtation summer fruits, MUMMS. Har skaffat mig en jättefin ask/låda där man kan ha olika teer i. Jättebra eftersom jag har tusentals känns det som, hehe!

Imorgon kl:9 kommer min psykiatriker att ringa mig. Höra hur det går med Propavanen, sömnen och lite annat. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Får se hur det känns i natt också men än så länge tycker jag att de förra va mycket mycket bättre(Zolpidemen). Sen kommer jag inte ha tid hos henne förens den 23nov. 3veckor till dess. Hon jobbar bara halvtid och ska ha semester. Trodde aldrig att jag skulle tycka det va jobbigt att inte få prata eftersom jag aldrig har pratat med någon om mina problem i hela mitt liv. Men faktiskt känns det riktigt jobbigt att inte få komma till henne nästa vecka. Har på något sett blivit en grej jag måste göra fast att jag inte pratar allt så mycket. Jag har en tid att träffa en människa veckan därpå som faktiskt väntar på mig. Därför ”måste” jag komma och har då en anledning till att leva en vecka till. Ett slaks mål för att jag ska klara alla dagar i veckan. Låter kanske lite sjukt. Men det är så det är för mig. Vardagen i sig känns ganska meningslös just nu.

/Minna

 



Permalink Psykiatrin Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback