stolenmoments

Hoppa på tåget.

2010-11-22 @ 19:49:50

Jag vill bort.

Minns varje ord varje rad jag skrivit
En längtan så stor
Minns varje dag jag lidit
Har gått genom livet med en övertygelse
Att jag satt något spår
Som har haft betydelse


Allt har förändrats. Jag vill hoppa på tåget, ta mig bort. Bort till en okänd plats.
Ta bort alla krav från min kropp.
Allt har förändrats, men du finns kvar.
Så länge du finns kvar kommer allt kännas tungt.
Jag kommer aldrig att kunna bli fri så länge du finns kvar.
Hämska tanke. Fel tanke. Att jag bara kan tänka tanken om att jag vill
att du ska försvinna.

Nu åker jag och sover hos en vän.
Klarar inte av att va ensam och sen ska jag till Psyk i morgon.
Fan, inget jag ser fram emot direkt. Redan nervös.

Hoppas det är bra med er alla där ute i bloggvärlden.
/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback