stolenmoments

Deppigt Väder.se

2010-11-19 @ 17:13:53

Regn&Rusk vilket snusk ;)

Hehe... lite min humor;) Men det stämmer faktiskt, ordagrant. Kom nyss hem från en långrunda och oj vad geggigt det va. Blev helt lerig om skorna och benen. USCH, riktigt snuskigt. Men det va skönt att ha kommit ut då det fick bli gymmet på morgonkvisten innan alla galna fredagstränare kommer upp.





Har ni märkt de? Att efter 11 på förmiddagen fylls gymmet sakta men säkert på med folk. Alla planerar att träna så dom kan frossa inför helgens spektakel. Alla vill börja med det bra samvetet.

Träningsveckan har varit bra och jag hoppas det kan fortsätta så. :)
Snart blir det fredagsmys med två kompisar. Kommer bli tacopaj. Inte min favorit då jag tycker vanlig tacos är mycket bättre då jag vet vad jag tar och kan välja själv. Har alltid haft svårt att äta saker som jag inte vet finns i.
Men jag blev nedröstad. TYPISKT.

Plus att den ena tjejen sa i telefonen - köp nått gott också.
Hoppas jag kan motstå lite i alla fall.

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback