stolenmoments

Dagens intag

2010-11-18 @ 14:44:34

Det börjar dra sig mot vinter.

När jag va ute och gick idag vid 9tiden hade jag på mig en T-shirt+fleece+vindjacka och mjukisbyxor till de. Hade halsduk+pannband+vantar och satan i gatan vad jag frös. Så nu blir det att åka till stan med mammsen för att köpa en vinterjacka/skidjacka som jag ska kunna ha när jag är ute och går för min förra gick sönder.

Annars har det varit lite jobb och så kom jag nyss från gymet. Asskön träning idag. Fokuserade på överkropp men körde några ben också.

Intag:
Frukost: 1½dl youghurt med frukt + 2knäcke ~ 225kcal
Lunch: 300g rotgrönsaker~95kcal
Mellis:100g keso+½banan med kanel~120kcal
=450kcal


i want to feel good inside

Ska snart ut och promenera en runda till sen blir det bara något lätt till kvällen!

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback