stolenmoments

Tattoo

2010-12-26 @ 18:42:10

Fuunderingar

Jag har alltid varit lite anti tatueringar. Inte på andra utan på mig själv. Eller vissa man ser kan man inte förstå hur de tänkte, eller de som gör de när dom är för unga och inte tänker likadant vid 15 som 40.

Men visst. Vissa är verkligen skitsnygga och jag gillar när det finns tankar bakom. Kanske en bra text, ett fint ord eller något annat symboliskt. Något som man själv kan stå för, hela livet. Att det har ett syfte.

Tatueringar är som konst fast på kroppen.

Men som sakt har jag alltid varit emot tatueringar just för att man faktiskt märker sig för livet. Det går inte att ångra sig (om man nu inte skulle vilja ta bort de med laser).

Men jag har börjat ångra mig. Alla kan ändra åsikter, eller hur?
Så jag har börjat kika runt lite. Och jag tror jag vet lite vad jag skulle vilja ha. Inte riktigt säker på vart än men jag har ett par ställen där jag skulle kunna tänka mig...
Kommer nog lite mer om detta framöver.

Men här kommer ett par snygga.







Finns fler fina jag kollat på, så kommer nog upp lite fler.

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback