stolenmoments

Svinhalt

2010-12-20 @ 22:30:16

WAAAH...

Kom nyss hem och det är fucking SVINHALT på vägarna. Satt och va lite smårädd hela vägen hem trotts den låga farten. Men i svängarna spelar det ingen roll. Kom hem i alla fall.

Annars känner jag mig tjock idag. Kan va för att jag i stort sätt bara ätit kakor.
Gjorde dagens goda hjärning och köpte en blomma till en ensam tant och då blev det fika.
Fika, fika, fika.... HATA.

Får bli ändring på detta nu. Ändring på livet. Eller? Det brukar låta så men ändå hamnar jag i samma banor efter ett tag. Samma gamla dumma tankar och handlingar som det inte bara går att släppa.
Varför ska det vara så svårt?

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback