stolenmoments

Sleep the pain away

2010-12-05 @ 14:09:58

Nu börjar de snurra lite här.

Fick åka hem från stan. För mycket folk och för ont. Plus att jag slapp vara med och fika. Men det va bra så länge det varade. Så nu ska jag sova. Eftersom det onda inte verkar gå över så sa mamma att jag skulle ringa sjukvårdsrådgivningen. 8min kö tid, toppen.
Men har tagit lite för mycket tabletter nu. Vill bara att allt ska släppa. Känna befrielsen av att vara smärtfi i alla fall fysiskt. För jag kan tala om att detta är värre än alla operationer jag varit med om. Och jag är en hårdhudad jävel ;) hehe

Men nu verkade vdet son om någon abbulasns sku komma hit.
ÅÅÅ dad jobigt allt bra

Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ache

ska du till sjukhuset?!

2010-12-05 @ 17:57:21
URL: http://aches.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback