stolenmoments

Most of us prefer to turn around and go back

2010-12-22 @ 21:09:08

Dr Psyk...

Dagen spenderades i tankar. Jobbet gick skit, gick i min egna värld.

Efter åkte jag till psyk. Jobbigt, trodde jag skulle komma försent men kom exakt i tid. Bra där.
Skulle träffa en ny, en psykolog. Jag va verkligen nervös. Kände mig tvungen att gå och det kändes sådär.
Samtalet blev jobbigt. Trodde jag skulle vara där ca:40-60 min för efter en stund blir jag alltid så himlans trött. Men efter 1timme så sa jag att det hade gått så lång tid men då sa hon -jag tycker du ska stanna en stund till... EEE jaha.. det va bara le och se glad ut och stanna 30min till. Varför? Ingen aning.

Känner dock att jag inte kan prata med henne särskillt mycket. Jag vet att vi bara kommer att träffas ett par gånger till för att jag skulle ha en kontakt när min läkare va borta. Hon ville i alla fall att jag skulle lova att komma nästa vecka. Jag sa att jag inte kan lova något.

Kommer lite mer sen... lite uppföljning och tankar! hehe

/Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback