stolenmoments

Lights

2010-12-02 @ 17:08:49

Coldplay christmas lights

Dagen har spenderats med näst intill flera paniksammanbrott pga av vädret. Ingen träning, nästan inga promenader, dålig stämmning, el-avbrott  och en totalt rastlös Minna. PANIK. Men jag vet, det finns inte mycket jag kan göra mer än att be till vädergudarna att det ska sluta blåsa och snöa nu. NU. Mamma blir inte allt för glad på mig när jag i stort sätt klättrar på väggarna och det änså hon vill att vi ska göra är att baka, fika och pynta när jag är hemma. Inget ont mot att pynta. MEN DET RÄCKER NU.

Och inte nog med de så är pappsen enormt arg just nu för att affärerna inte går prima. Vädret ställer till det. Och vem får stå för de??? Joo, gissa!

Men Coldplay har kommit ut med en ny fin låt. Det gillas från min sida!!!

Christmas night, another fight
Tears we've cried are flood
Got all kinds of poison in
Of poison in my blood

I took my feet to Oxford street
Trying to right or wrong
Just walk away those windows
But I can't believe she's gone

When your still waiting for the snowfall
Doesn't really feel like Christmas at all

A group of candles on me are flickering
Oh they flicker and they flow
And I am up here holding on to all those chandeleers of hope
And like some drunken in this city
I am go singing out of tune
Singing how I always loved you darling
And how I always will

 

/Minna



Permalink Min musik Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jessica

Åh, tack söta du för tipset :) Jag hade ingen aning om att de skulle släppa jullåt i år, skäms nästan lite över min dåliga koll :P

2010-12-02 @ 21:34:07
URL: http://kessen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback