stolenmoments

Katt fnatt

2010-12-21 @ 17:50:06

Gameltanten är rastlös.

Min ibland så underbara katt hos min mamma är snart 14år. Ja, underteckna IBLAND så underbara katt. För just nu när det är -20grader går hon inte ut. Lilla snutten får blåskatarr då och det är faktiskt lite kalt om tassarna. MEN hon blir så otroligt rastlös och tjurig när hon inte går ut. Hon skriker, ska leka med allt, vill äta hela tiden, skriker ännu mer, retar hunden. HON ÄR SÅ JOBBIG och man får inte vara ifred för en sekund. Jag går och öppnar dörren till henne när hon vill gå ut men då vänder hon i dörröppningen. Lilla mesen blir hon just nu kallad. Haha...
Hoppas det blir varmare snart så hon kan gå ut, för hon gör att jag får magkatarr.


Min släktings fina kisse :)

Ska satsa på att försöka somna innan 01.00 i natt. Hmm... eller 02.00 kanske är lite mer rimligt.

Kommer ligga och vara orolig hela natten känns det som ändå, så spelar nog ingen större roll när jag somnar :S

Nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det att gå till en väninna ;)

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback