stolenmoments

Kan du höra hur det låter i ditt vilsna skratt?

2010-12-28 @ 18:22:58

Tvivel

Kan du känna hur det gnager i natt?
Det kallas tvivel...
Här står livet i farstun, så nära inpå
men det är nåt som gnager ändå
Det kallas tvivel...

Det snurrar i mitt huvud, av tankar här och var.
Det händer mycket just nu i mitt liv,
saker jag inte trodde skulle bli av.

Jag vågade inte hoppas jag vågade inte be.
Men faktiskt så hände just de.

Men vad gör man när man inte mår bra,
när man inte orkar ta tag i allt ansvar,
när kraven blir till en enorm ångest.

Helt plötsligt förvandlades det där bra till något dåligt.

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

Tänka sig, att vi delar dom där tankarna ikväll. Det blev lite fel på vägen liksom.

Oavsett om och när du är redo så skicka ett litet mejl, jag brukar vara en god lyssnare (och ibland har jag något bra att säga också blink). Eller ja skicka ett mejl annars med om du har lust :P Och jag förstår att det är svårt, särskilt när hot förekommer (drabbats av det själv)

Det började så tidigt för de flesta av oss. Äs kom inte förrän jag var 10 men mobbingen var tidigare så det där trasiga hjärtat kom tidigt.

Ibland vore det lättare att faktiskt skita i att skratta sådär falskt. Våga visa att det inte är så där bra och toppen och underbart som leendet ska visa.

Det är rätt kasst. Är så trött på mig själv för att jag aldrig kommer ur det här. du då?

kramar

2010-12-28 @ 20:34:04
URL: http://uturanorexin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback