stolenmoments

It's a world of it's own in here

2010-12-18 @ 00:44:53

Scary

Eftermiddagen va mys och helt klart godkänd. Kvällen kom och det blev oplanerade händelser. Jobbigt men för mig en aning bra då jag inte hade följt med om det vore planerat.

Kl: 22.50 fick jag helt plötsligt ont i armen. I vänsterarmen. Frågade nämligen min kompis hur mycket klockan va för jag ville åka hem. Det gjorde bara mer och mer ont och helt plötsligt fick vi typ ett skrattanfall. Just då kändes det som jag fick kramp i hjärtat. Gjorde så sjukt ont och strålade ut i armen. Jag sa inget. Höll masken. Sen vid 23.30 skulle jag köra hem två stycken och sen åka hem. Efter ca: 2min körande fick jag ännu mer ont. Släppte ratten. Min kompis tog tag i den och jag fick parkera på en busshållsplats. Jag blev sjukt rädd, började skaka och typ krampa i kroppen. Min kompis körde sen hem den andra och körde hem till sig för att hämta lite grejer. Hon tog med sig bilnyckeln in så jag inte skulle köra iväg ensam. Arg blev jag då och sa att det hade blivit bättre. Men hon vägrade att ge mig nycken och körde sen hem mig.

Nu har det börjat släppa i hjärtat. Hade lite sådana känslor förra veckan i hjärtat men då antog jag att det va biverkningar från tabletterna. men nu är det snart två veckor sedan. Läskigt.

Well well... mår bättre nu och ska försöka sussa lite :)

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: gryningsljus

Men hallå, du måste kolla upp det där!!! Blir orolig juh! Ta hand om dig nu och ring vårdcentralen eller något för vad det än beror på så är det bra att få veta om man behöver oroa sig eller inte. Kram!

2010-12-18 @ 08:20:20
URL: http://anorexivardag.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback