stolenmoments

Im sorry, please

2010-12-13 @ 17:43:02

Jag är verkligen ledsen.

Det gör ont i mitt hjärta att höra dig på det sättet, hur jag kunde göra dig så illa. Förlåt.
Du säger att jag inte ska be om förlåtelse, att jag ska tänka på mig själv, hur jag kunde göra så mot mig själv. Men det är inte så det känns, det känns som om jag svikit alla. Att jag är en stor egoist som bara tänkte på mig själv.

Jag har inte träffat dig min vän på över en vecka. Du kom hem igår. Vi pratade nyss och det va första gången. FÖRSTA GÅNGEN jag grät för du grät så hysteriskt att jag också började gråta. Du vet att jag älskar dig. Du är min bästa vän och att få höra orden -jag vet inte vad jag hade tagit mig till utan dig, om du vore död. Det gör ont att höra.

Förövrigt va det fint i morse. Men nu har jag sådan otrolig ångest att jag inte vet vad jag ska ta vägen. Jag hatar att må så här. Det skriker i mig och det känns som någon håller att på att slita sönder mig innuti. Jag vill bara att det ska sluta. Jag blir rädd. FAN.



/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ache

sv: det var tydligen inget med tänderna.

får återkomma om ett halv år och ta nya bilder typ..



jag vet, var egentligen lite otur att både min

psykolog och läkare sluta. läkaren verkar bara

ha försvunnit typ.. men min psykolog är underbar,

kommer sakna henne dock visar jag det inte för henne.



fått en tid nu på onsdag med min nya psykolog och

sen efter det ska min läkare prata med min nya

psykolog ang. medicinerna..



jag har ju testat alla som inte är beroendeframkallande

så det här är typ min sista utväg.. eller så.



jag är lite rädd jag med, jag har ju varit

missbrukare av både alkohol och droger så gissar

att jag kommer falla ganska hårt pga. detta..

men inget de vet. vi får hoppas och se.



hoppas det ordnar sig för dig vännen

2010-12-13 @ 21:31:48
URL: http://aches.blogg.se/

Postat av: Elin

Alla relationer går att laga. Till viss del i alla fall.

Stå på dig, kramar

2010-12-14 @ 20:23:33
URL: http://uturanorexin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback