stolenmoments

Gott Nytt År.

2010-12-31 @ 16:31:38

Sista inlägget för i år nu då! :)

Jag är trött just nu. Borde göra mig i ordning men jag orkar inte. Håret måste fixas, sminket måste på och ångesten för vad jag ska ha på mig för kläder har suttit i i flera dagar. Känner mig bara så extremt ful i allt :S

 

Men MEN, på ett sett känns det inte som om det kommande året kan bli mycket sämre än vad detta varit. Måste försöka kämpa för att få tillbaka kontrollen över mitt liv. Jag ska flytta och äntligen slippa bo hemma, jag ska kanske börja plugga (lite ångest över de). Jag får helt enkelt försöka göra januari till en bättre månad. Jag ger mig själv nyårslöften (jag inte kommer skriva här). Jag kommer försöka sätta upp små delmål. Försöka övervinna alla tankar om döden, maten, skärandet brännandet, tabletterna  m.m. Ja, jag har mycket att kämpa emot. Det är tungt. MEN jag vet att jag inte är ensam, jag vet att det finns fler där ute som inte har det lätt, eller rent ut sakt FÖRJÄVLIGT. Men vi kan försöka lova oss att kämpa, vi kan kämpa tillsammans. För tillsammans blir vi starkare. Jag tror på er <3

 

 

Så försök ha en bra kväll nu alla...

Och ett riktigt stort GOTT NYTT ÅR.

Många kramar från /Minna

Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: argsintamy

god fortsättning! som man säger. underbara lockar du har på bilden.

2011-01-03 @ 12:51:43
URL: http://argsintamy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback