stolenmoments

För evigt.

2010-12-23 @ 22:15:02

En sak är jag säker på, vår vänskap varar för evigt.

Så här i juletider ploppar alltid tusen tankar upp. Om ALLT.
Just nu, idag har tankarna riktats åt mina vänner. Jag kan bara inte förstå hur dom orkar vara med mig, tycka om mig, älska mig. Men dom slutar aldrig ställa upp, dom finns där i vårt och tort vad jag än gör, hur jag än gör och hur dum jag än är. Dom finns där. Efter alla dumheter jag gjort har vi bara kommit varandra närmare och närmare.

Om någon flyttar eller något annat kommer vänskapen alltid finnas kvar. Dom tre har den största delen av mitt hjärta. Vi hade bestämt att vi inte skulle ge varandra julklappar utan göra något kul ihop (gör vi alltid i och för sig). Bättre än att "byta pengar". Men när jag kom hem från sjukhuset kom dom med en fin stor blomma och omtanke därför kände jag att jag va tvungen att ge något tillbaka. Köpte en sån där sten ni vet som det står vänskap på. Inget dyrt utan mer symboliskt och som tack för att dom alltid finns där.

Dom är obeskrivliga.
Utan er vore jag inget.
Utan er skulle jag inte finnas.

Permalink Tankar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback