stolenmoments

FAN...varför just jag just nu?

2010-12-30 @ 23:58:44

HELVETE...

Jag blir så ledsen...

Det jag skrev igår om att jag va nöjd med min psykolog, att vi lixom "klickade". Det fick inte vara särskilt länge...
Hon har varit aktiv på elitnivå när hon va ung. Uppvuxen i denna staden men flyttade här ifrån när hon började plugga. Min mamma har också varit aktiv i samma sport och dom är i samma ålder. Det jag la märke till igår va att hon nämnde ett namn jag tyckte jag hade hört förut. Men tänkte inte mer på de. Men sen idag kom jag att tänka på de. Fan vilken panik jag fick. Tänk om dom känner varandra? FAN, FAN, FAN…. Gick och tänkte på det ett tag. Sen hittade jag på en liten historia och frågade mamma om hon kände någon som hette det efternamnet. Och riktigt så gjorde hon ju det…. Helvete. Tänk om nu psykologen fattade att jag va hennes dotter? Men det verkade inte som de, men ändå. Nu blev det helt plötsligt jobbigt. PLUS att jag va med i tidningen idag. Typ två sidor. HATAR. Om hon läser det och ser mitt namn kommer hon säkert fatta…

okej, ni kanske inte fattar. Men det gör inget, men allt känns så fel nu för det!

Jag som mådde bra för första gången när jag gick där ifrån… så länge varade de!

HEJ misslyckad…

 

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: latzia

Gott nytt år på dej med !!

2010-12-31 @ 14:23:13
URL: http://latzia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback