stolenmoments

Down With Gravity

2010-12-16 @ 13:28:21

Nej Nej Nej.

Fick ett jobbigt samtal.
Vill inte, ska inte, MÅSTE.
Tack så jävla mycket för den hjälpen du sa att jag skulle få men som nu aldrig blev av.
Tack för att du gjorde att jag mådde ännu sämre.
Bra jobbat psykriatrin


Tanken va att jag skulle fixa massor idag. In till stan.
Men än har jag inte tagit mig från huset. Inte duchat, inte fixat, inte inte.. INGET.
Tiden går och jag står still.
Denna dagen behövde jag uträtta saker. I morgon åker jag tidigt och kommer hem sent och på lördag ska allt va klart. Då måste jag ta tag i mitt liv NU, pallra mig in till stan, hitta pakering och allt annat.
Varför ska allt vara så jobbigt?

Permalink Psykiatrin Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback