stolenmoments

Den lilla fina

2010-12-02 @ 20:30:33

Min lilla fina pillerburk.

För visst är det tråkigt att ha alla sina måsten i kartor och små kartonger!
För visst är det finare och känns lite bättre att ha de i nått fint?
Det är även lättare att ta med sig överallt. Jag har med mig min lilla burk vart jag än går. Den fylls på lite då och då och innehåller det jag behöver för att klara svåra stunder och andra livsöden.

Här är den. Visst är den söt!! :)



/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

Synd att du inte kan prata mer med dom, dem skulle vara ett bra stöd, det är jag övertygad om. och riktiga vänner blir inte tyngda av att dom behövs för någon annans skull. Så prova? Bara med en mening? Det är inte farligt. :S

Har haft problem med alkoholen själv, men vissa gränser finns det och som jag har som princip att förlita mig till. Även drogerna. Kanske har jag för mycket kontrollbehov för att bli påverkad fullt ut, för jag har kontrollen över vad jag gör, oavsett tillstånd, men inte lika mycket kontroll överhur mycket jag kör in i kroppen.

Vad har du för strategier för att överleva julen? Flera dagar med allt det där jobbiga kring mat och alla dessa tankar. jag har iaf turen nu att vi antagligen blir kvar här hemma och inte åker iväg.

Jo, tror man lär sig också, vi har upplevt mycket och fått känna på skit från livet, i och med vår sjukdom (sjukdomar?)

stå på dig,

kramar

2010-12-03 @ 15:43:48
URL: http://uturanorexin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback