stolenmoments

Dagen efter.

2010-12-19 @ 14:49:56

Vilken helg.

Det har inte varit en lugn minut. Men allt har varit roligt. Känner dock att jag inte är utvilad för fem öre. Nättarna har i stort sett bestått av tankar och åter tankar med inslag av lite bio och fest på de. Så nu är jag helt slut. Trotts de är jag bara hemma och vänder och ska iväg snart igen. Pjuu.

Sov hos en kompis i natt. Kl:04.00 sätter hon sig hastigt upp i sängen och skriker ut några ord. Skiträdd blev jag. HAHA. Hon drömde. Fan va vi har skrattat åt de idag. Båda kommer ihåg det så väl och hon vet exakt vad hon drömde. Men efter de va det svårt att somna om för min del.

Nu blir det att fixa sig lite för nästa evenemang. Å vad jag hatar när man måste stå i centrum och folk kommer att kolla på en. Ångest över de och jag hatar att jag inte vet vad jag ska ha på mig än. PANIK.

Hoppas ni haft en bra helg!

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback