stolenmoments

As I am

2010-08-31 @ 21:48:42

Hej!

Har nu skapat mig en ny blogg där jag kommer vara lite mer öppen om mina "små" problem och hur mitt liv ser ut just nu. Jag kommer att blogga anonymt men kalla mig för Minna (har en viss betydelse) men ni kommer få veta lite om min vardag ändå.

Jag har just nu blivit indragen till Psykriatrins värld. Jag har inte jättemycket erfarenheter men skulle gärna dela med mig av de jag gått igenom och kanske dela det med andra i samma situation.

Lite om mig:

Jag är en tjej på 21år och bor i en mellanstor stad. Jag älskar att idrotta och djur och natur i allmänhet. Har också förståss underbara vänner som jag delar stor del av mitt liv med. Vi har både häst,katt och hund.

Jag gick ut gymnasiet för 2år sedan efter de har det varit lite strul med både det ena och det andra men har i alla fall jobbat en hel del och ska snart ut och resa en liten sväng.

Som jag skrev ovan så har mitt liv inte varit en dans på rosor utan många barn/ungdommar får stå ut med mycket som "vi" inte borde behöva uppleva i våra liv. För att detta inte ska bli en hel uppsatts om mig kommer jag ta lite efterhand då jag känner för att "öppna" mig lite. Något som jag började med för inte alls länge sen. Många år för sent.



Men välkommna i alla fall :) /Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback